//Fantasy Island
hati ~
Sunday, 22 July 2012 | 0Superstar (s)!

indahnye ciptaan allah . jgn cemburu dengan orang lain sbp dorang cantek , tapy cemburu lah sbp dorang pandai . hakikatnya aqu ta boleyh . aqu selalu pikir kenape orang tak suka aku ? hodoh sgt ke aku ? gelap sgt ke kulit aqu ? tadew ke orang yang nmpk aku ? aku harap sgt adew ciptaan allah yang boleyh nmpk kelebihan aqu walaupon hakikatnye kekurangan aqu lagy banyak daripada kelebihan aqu . aqu cume perlukan seorang lelaki yang betol2 mencintai aqu . tapy knpe setiap kali aqu suke lelaki perasaan tuh akan musnah hanya kerana aqu taw yang lelaki itu mempunyai kekasih ? kenape ? adew ayt menyatakan LEBIH BAIK MENUNGGU UNTUK ORANG YANG TEPAT DARIPADA MENGHABISKAN MASA DENGAN ORANG YANG SALAH . tetapi smpai biler aqu kne menunggu ? walaupon pernah terdetik dalam kotak fikiran aku untok taknak kahwin . tapi itu semua terdetik biler aqu gagal dalam mencari jodohku . adakah ini ujian untuk aqu ? betape cemburunya aqu melihat orang yang becinta . mereka tidak pernah rasa mcm aqu sbp dorang semua cantek . dorang adew lelaki yang menunggu dorang . aqu cuma nak sorang je . 

aqu minat ramai budak . sumpah banyak . fauzan , syamil , nasrul . biler aqu carik tahu syamil dah adew awek . i said " what the damn thing happen ." kenape mesti adew ? kenape tidak aqu . astarghfirullah halazim . besar nye ujian mu untukku ya allah . and nasrul , mbe aqu ckp dy tuh memilih . haa ? kenape mesti memilih ? hurm mungkin kerane dy adew rupa . sapewlah aqu kan . fauzan , aqu tunjuk kat mbe aqu yang aqu suke dy . then mbe aqu ckp " ten , kaw bia btol . carilah yang lain " haa , knpe kaw tak boleyh respect keputusan aqu . kaw cantek dhoe . aqu tak . kaw fikirla sume tuh . mne adew laki hensem nak awek tak cantik . tadew lagy lelaki mcm tuh sekarang . kaw taw ta kenape aqu suke dy ? sbp muke dy same dgn syafiq taw . patah hati aqu psl syafiq tuh . tapy biler aqu tgok dy , mcm adew something yang aqu rase adew kat fauzan . biler aqu dah syg syafiq , aqu dpt taw tuh bkn dy . apew perasaan kaw biler adew dkt tmpt aqu . kaw tak rase sume tuh dhoe . btol . aqu tataw na citer ngn sapew lagy . aqu nak citer ngn kwn aqu but dy ckp " syafiq , syafiq " . kalau tana dgr ckp jela . tak payah nak ckp dgn aqu mcm tuh . tadew sape yang paham apew aqu rase . sume pikir diri sendiri . ini yang korang katekan kawan ? apew sume nyh . kawan tak mcm nyh dhoe . 

ckp psl kawan , aqu rindu kawan lame aqu . aqu nak bebaik mcm dulu . tapy boleyh ke dia terima aqu lepas apew aqu buat kat dy ? boleyh kew ? dan boleyh ke hadap muke dy ? sedangkan bnde tuh dah lame terjadi . aqu teringin nak bebaik semula ngn dy . teringat biler kiteorang kongsi masalah sesame , citer2 , ktwe lelame . ya allah sumpah aqu rindu dy . knpe mesty aqu bwt kaw mcm tuh ? seandainya aqu boleyh putar masa . aqu takkan buat kaw mcm tuh . tapy aqu akan pikir secara rasional dan buat keputusan yang kiteorang persetujui . tapy btol ke dy tak buat sume tuh ? aqu perlukan penjelasan . aqu nak kan kebenaran .  berani kerana benar takot kerana salah . kenape kaw tana ckp bnde btol ? adkh sbp aqu yang degil nyh ? ya allah ! kaw bukakanlah hati dy untok terima aqu balik . aqu rindu kaw SITI FAKHRIANA ZAFIRAH BINTI BACHOK . kan bgos kalau aqu tak pernah knl dan syg lelaki misteri tuh .


The Disclaimer


NUR FATIN BINTI ZAINI . 15 y/o :)
The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : aten

Best View at GOOGLE CHROME!